Lata?

Så då är det snart lunch.. Förmiddagen har varit lite små seg.. Men men man gör ju nått iaf :D
Har gjort en del och hon tycker det går så bra så och det är ju kul, vad var jag nervös över egentligen ;)
Vet ju att jag klarar av det. :)

Imorgon ska jag visst få ta posten själv på morgonen... Jag som inte vet var nån jobbar! *haha*
Kan ju bli spännande. :P

Karen och jag satt igår eller ja rättare sagt Karen satt och gjorde en ansökan med cv igår, jag svarade på nån fråga och så ;) Och det tycker jag ju att man ska skicka med om man söker jobb..
Men här ser man hur dåliga folk är egentligen på att skicka in papper och rätt papper.
De skickar ett mail med "Hej jag är intresserad, namn och hej då"
Hur intresserad är man då av jobbet?! Inte mycket eller?
De kan väl iaf få telefon nummer.. Och lite vad man gjort innan eller nått..

Nej de har antagligen bara skickat in för de måste eller så tror de att de står över alla andra eller nått.

Hade jag varit chef och fått sådana ansökningar de hade jag lagt åt sidan direkt.
Men kanske tur för dem då att jag inte är chef ;)

Har lite huvudvärk idag.. Fast har med mig tabletter för en gångs skull! Så tog två förut så det går säkert över. Är ju snart lunch oxå och mat så det blir nog fint då :)

Nej nu får jag gå in och fråga vad jag mer ska göra.. *haha*

Så som vanligt.. Tills nästa gång..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0