Hjälp!

Jag var och letade efter en länk där jag skulle trycka för att få ny pin kod för så jag gjorde var ju tydligen inte rätt..
Men hitta ingen sån ju. Så jag tänkte eftersom jag måste slå in pin kod när jag svarar borde ju den länken finnas i slutet där..
Ja så jag bara tryckte och wips så hade jag tackat ja?!?!?!?
Åh herre.. Här fick man inte tänka klart nej.. Utan nu har jag tackat ja, både till reservplatsen och antagningen!

Åh *pustar ut lite* Nu såg jag i mailet jag fick som bekräftelse att jag kan ändra svaret ända fram till den 28:e.

Tänkte på igår att jag skulle gå där och usch vad ont i magen jag fick.. Jag ensam någonstans där jag aldrig varit förut..
Bläää..

Ja ja, nu sitter man iaf på jobbet och väntar på att programet vi använder ska börja funka igen. Det har inte fungerat bra sen vi kom igår.
Men men snart hoppas vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0