En genomgång

Igår blev det inget skrivet! Tänka mamma satt och tyckte jag var lat ;)
Och idag är jag ungefär lika trött som igår... *gääääsp*
Men men blir nog bra fram efter fikat.
Sitter nu och väntar på att posten ska komma.. Har gjort allt annat jag kan göra innan dess..
Så ska jag dra en snabb genomgång om gårdagen?
Jag vaknade, gick till jobbet, satt här till lunch, åt lunch med Therese på Wiking, jobbade till kvart i fem eller nått och gick hem, satte mig på soffan och kollade på tv, åkte för att ta ut pengar och handla, blev irriterad på alla jävla badgäster och folk överallt så jag struntade i det och åkte hem igen. Fast först hämtade jag mat till Börje och åt liet på honom innan jag gick hem efter jag lämnat maten och bilden, startade datorn och satt där och pratade med Karen. Duschade nån gång på kvällen, glodde tv, pratade lite mer med Karen, stängde av datorn, gick och la mig och läste.

Wwiiee... spännande spännande!
Tur att jag alltid har så mycket givande att skriva här.
 
Robin ringde igår och frågade om vi skulle till Torp på lördag och jag sa att jag det kan vi.. Sedan igår kväll kom jag på det att tänka det kommer vara folk där.. Löne helg och allt!
Man får hoppas att det är fiiiiiiiiiiiiiiiiint väder så alla ligger på stranden istället ;)
Så har vi hela Torp för oss själva!
Är ju Sommarkalaset här i Kungshamn på lördag med, tänkte jag skulle dit och kolla läget.. Om jag hittar nån att gå med, som vanligt :P Annars får jag helt enkelt hänga mig fast vid Robin och vägra lämna honom!
Då har han inget val (ja förutom att stanna hemma) mer än att gå med mig där. ;)

Nej dax att kolla om posten kommit än!

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0