Lördag

Sitter här.. Försöker få tummen ur att börja städa.. Ser ju ut som ett bombnedslag här... *suck*
Men jag har noll lust.

Hyllorna var uppe när jag kom hem, blev bra. Fast är en hylla jag stör mig på, den är så väldigt långt ner!!
Jag glömde ju bort att skicka ett litet sms, blev inne i att försöka räkna istället.
Ringde men då hade han redan börjat, och då sa jag att jag inte ville ha de får långt ner.
Alla andra är bra.. Men just det stör mig..
Men kunde inte med att säga det när han ringde för att höra om jag var nöjd...
Han har ju grejat och stått i. Jag får väl försöka vänja mig helt enkelt.
Fast det ser hel skumt ut. :(
Men nu har jag plats att ställa lite grejer på.
Men har ingen lust att göra det heller.

Så jag ska städa, diska (fast det gör ju maskinen :P), fixa på hyllorna, handla, duscha, fixa dippen och sånt.
Sen kommer dom.
Men var är min lust?!!? Var är det där som brukar finnas "idag är det löööördag :D:D" känslan?
Helt borta. Men jag ska starta lite bra musik och sen ta tag i lägenheten så blir det nog bra.. :)

Jo igår, vi satt med arbetet till fyra så åkte med fem bussen hem.
Vi kom nog en bit.. Fast så känns det varje gång och sen känns det som att vi inte gjort nått.. haha
Fick skjuts till Uddevalla, var skönt :)
Sen var vi en kvart sena när jag kom hem, men fick kollat in väggarna och pratat med Micke när han ringde och frågade vad jag tyckte. Så mötte jag upp Robin på utsidan, vi åkte till Konsum, handlade (fast min mjölk är kvar hos honom glömde den när jag gick hem i natt) och sen kollade vi inte på en, inte på två utan på fyra filmer!
Så klockan två gick jag hem. Jag trodde det var natten, som han brukar säga, redan vid tio började plocka i ordning och så men då tittade han på mig med förvånad min "ska du gå hem?". Där hade jag inte plockat upp signalerna rätt.
Brukar känna det rätt bra annars när han tycker det är natten. Så då blev det två filmer till :)

Sen kom jag hem och torkade lite betongdamm och plockade saker från sängen så jag kunde sova.

Och sen jag vaknade vid tio har jag bara suttit här och försökt få ork och lust att göra nått..
Om man bara hade satt igång direkt så hade det kanske snart varit klart..
Men som sagt.. Orka..

Ska skicka mail till Dalsi oxå med skol grejer, hon tyckte inte jag skulle behöva sitta med power pointen själv när jag skulle ha kalas och så :)
Fast det är inte mycket att göra så hade ju inte tagit så lång tid men vill hon så vill hon ;)
Försökte allt få henne att hon inte behöver, hon var hemma i magsjuka igår, utan att hon skulle bli frisk istället men det örat ville hon inte höra på. *haha*

Nej.. Ska jag försöka ta tag i det här då...

Jag testar och ser hur lång jag kommer.
Det kan ju vara min överraskning till de andra annars "Surprise, ni ska få städa min lägenhet!".
Fast tror kanske inte de hade tyckte det var en så bra överraskning..

Men just det... ta tag i det var det ja!

Ett nytt försök då..

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0