Fortfarande snorig måndag

Ja, det blev Torp idag med mamma och Caroline.
Lite fick vi ju shoppat iaf :)
Fast jag måste ringa till banken för mitt NYA kort funkar inte?!? Det har ju aldrig funkat ordentligt men har iaf gått att ta ut pengar på det men inte längre! Inte ens det funkar. Något irriterande. Fast som om Caroline visste vad jag satt och skrev nu skickade hon och berättade att jag fortfarande kan använde det gamla kortet.. Det är ju bra det!
Kan jag iaf fått tagit ut pengar på så vis. Eller ja hennes kort funkar iaf.. Det är ju värt att prova, kan ju vara bra om man får ut pengar.

Känner att jag som var trött och ointresserad av allt innan är nu det ännu mer när jag är förkyld.
Tänk att bara få ligga i sängen och glo på tv. Underbart det hade varit.
Men istället är jag mest bara trött på folk. *hahahaha* Men inget ovanligt med det ;)

Skola imorgon. Hade vi inte haft träff vi i gruppen så hade jag allt stannat hemma.
Men nu får man ju åka så man får öva lite.

Nu ska jag nog göra mig varm oboy och ost mackor! Äntligen! :D
Efter jag nyst färdigt tydligen iaf..

Och ja just det.. Ska lägga upp ett kort oxå.. På Albin :)
Så det kommer här nedanför..



Visst är han väl söt :)

Nej oboy, ost smörgås och fixa vad man ska säga på redovisningen då kasnke. *suck*

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0