Ett iiiiinlägg

Hur snälla kompisar är ni egentligen?! Inte ett ljud har jag fått om mitt idol kort!!!
Fyyyy för er!!
Vad ska man behöva för att få höra "Vad fint idolkort"??
Ligga halvnaken?!?!
Elakt tycker jag!
:P ;P :P ;P

Dagen började med att jag kravlade mig ur sängen efter att ha somnat vid halv fyra :(
Kan inte hålla på så här.. *haha*
Sen bar det av till Torp med Robin. Det gick lite segt där i början.. Men sen lossnade det för honom (var han som skulle handla). Och han fick shoppat på sig grejer :)
Riktigt kul. :)
Jag tänke köpa mig ett par vanliga linnen men en sån kö så det struntade jag då i!
Men fick köpt mig en lampa till skrivbordet :) Så tack Carro för den ;) :)
Har inte fått upp den än och kom på NU att jag ingen lampa har till den! Hahaha.
Lika mycket koll här som vanligt!
Vid halv tre åkte vi från Torp in till stan för att gå på systemet där, för de ölen han skulle ha fanns inte på Torp och då åkte man visst till stan istället? Ja ja, vi fick köpt dom iaf.
Och sen blev det hemfärd.
Fick lagt mig på sängen en stund och vilat för då gick ögonen i kors på mig. *haha*
Sen ringde han lite senare och då blev det onyttig mat och film.
Och nu har jag varit hemma ett tag och dax att sätta sig och räkna.

Så var det nyårsafton imorgon?! Hur gick det till? Var nyss sommar? Var det inte? ;)
Det går nått så fort iaf.
Funderar på vad i hela friden man ska ha på sig..
Vet ju vad Robin ska ha på sig, och det är nått så fint i alla bemärkelser tror jag.
Funderar allt på att ha på mig min svarta klänning.. Men skulle behövt termobyxor under för att inte frysa ihjäl då.. *haha*
Och varma kängor... Jag vill ha mina stövlar!!! :( De som är helt borta. Är nån jäkel som tagit dom säkert.
För sen har jag bara mina ballerina skor och det är ju liiiite kallt ;)
Men fint är det ju. *hahaha*
Det är iaf middag hos Carro och Christian klockan två imorgon :)
Sen på kvällen blir det att vara hos Martin har jag förstått det som. :)
Så vi här i Kungshamn har haft olika funderingar över hur göra med hans bil och sånt.
Men allt löser sig väl..
Sen är grannen lite sugen på att gå ut här i Kungshamn och när han la upp det som han gjorde så skulle inte en annan tacka nej heller ;) "Jag kommer göra allt för att ..."    *hahahaha*
Sen kom vi på att det var ingen idé att han skulle göra det för fegisen Gudrun här kommer ju inte våga säga pip iaf. :P
Men vad som än händer och så blir det säkert kanon bra :)
Sova kan vi alltid göra hos mamma om det är så. :)

Nepp, nu får jag ta tag i det där räknandet lite.. *suck*
Ser ni någon motivation eller så så kan ni ju skicka den hit.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0