Torsdag

Var hemma normal tid idag iaf.
Föreläsningen slutade tolv och då köpte vi oss smörgåsar och satte oss vid datorn och gjorde det vi kände vi kunde till
Power Point presentationen :)
Vi var klara fem över ett och då hann jag med två bussen hem ändå.
Räknade ju med att vi skulle sitta med det länge.

Och när jag kom hem så låg det en skiva på golvet och väntade på mig..
Det var till datorn, så nu kan jag använda dataprogrammen igen!!! :D
Jag kan jobba nu :)
Så då fick jag skickat och tackat Börje för hjälpen.

När jag kom hem så tidigt passade jag på att gå till kontoret för att lämna min timrapport.
Glömde ju det igår med va klart men nu är den lämnad och förhoppningsvis får jag liiite pengar i december. :)

Imorgon blir det längre dag i skolan. För då ska vi träffas hela gruppen.. Så är väl hemma kvart över fem eller kvart över sex. Sen är det film med Robin.

Snart lördag! Och jag vet inte.. Känner mig inte alls som jag brukar göra när det snart är lördag och flickorna ska komma.
Känns som det kommer bli ett fjasko i år.. Fast jag vet inte varför..
Men det är väl då man ingen lust har som det blir som roligast så det blir säkert toppen bra.

Nej nu ska jag göra lite mat och läsa under tiden.
Sen ska jag jobba nu när jag äntligen kan igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0