Torsdag

Så var redovisningen gjord idag och en föreläsning efter det.
Har varit hemma lite drygt en timme nu.

Redovisningen gick bra, vi var sist gjorde det vi skulle under max tiden och så var det klart.
Sen hade vi drygt en timmes lunch innan det var dax för föreläsning, och på den var jag så trött och han pratade på där så jag fattade inte nått. Visste inte om han pratade allmänt eller om det var nått man skulle förstå.
Han var iaf inte lika rörig idag som han var sist. Utan lite lugnare.
Funderade på att stanna kvar på den sena föreläsningen men då hade jag varit hemma vid tio och det orkade jag inte.
Så åkte hem efter fyra.

Har suttit här sen jag kom hem. Får inget gjort.

Idag pratade de på i skolan att det finns en penna som översätter engelska till svenska.
Lät som en toppen grej. Men oj så dyra de var :(
Och så måste man säkert ha en super dunder så man får med ekonomiska ord och så.
Nej får väl göra som Karen säger, köpa mig ett lexikon istället. *haha*

Fick höra idag att nästa kurs.. Är på engelska!!! Troligen föreläsningen med för vi ska läsa den med Internationell ekonomi folk, och där finns det visst engelsktalande personer.. *suck*
Hur faaaaan ska detta gå?!
Noll koll på de jag ska ha tenta på snart och sen kurs på engelska, så även kursen direkt efter den :(

Dumt dumt påhitt detta!!

Nej får väl göra nått annat för tänka på detta kan jag inte göra mer.

Hej.

Kommentarer
Postat av: carro a

ojojoj fullt upp

2008-12-18 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0