Söndag

Ja då var det söndag.
Victoria åkte tio över nio, helt sjukt inte EN buss fanns det som passade så man kom till Lysekil!
Så hennes föräldrar fick hämta henne i Hallinden.

Igår var det ju lite träff här hemma med grönsaker, chips och dipp.
Och.. vet inte vad jag ska säga. Inte alls som det brukar vara :(
Men trevligt var det allt men det var ändå nått som inte var rätt kan jag tycka.
Ramona och Sandra pratade för oss alla tror jag ;)
Och Caroline stackarna såg ut som hon inte gjort nått så tråkigt på länge. *haha*
Tidig kväll blev det oxå, halv elva hade de gått så då var det bara jag och Victoria kvar.
Victoria tror jag hade lite lust att gå ut men jag hade noll lust. Så vi kollade på en film.
Sen var klockan en del, jag kollade lite på femman innan och sen sov vi.
Och jag kan säga, att det är INTE bekvämt att sova på soffan.

Nu ska jag sätta mig och läsa, är ju tenta snart...
Vilket märks när jag ska sova och sover för jag tänker på den där jävla skolan och drömmer om det och sånt.
Så här man ska ha det i två och ett halvt år till? Spännande..

Nej, dax att läsa så jag får nått gjort.

Kommentarer
Postat av: carro a

det va allt käckt å lyssna på egrann skvaller hehe. men jag visste inte vad jag skulle prata om.. Känner ju inte dina kompisar. kramar

2008-12-08 @ 08:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0