Söndag

Ja, då har man blivit förkyld.. Var väl inte länge sen jag var det?
Men nu är jag det igen iaf. Hosta och tät i näsan och så.
Mycket spännande..
Så idag har jag för första gången datorn i knät, i soffan framför tvn.
Den oändliga historien rullar på tv, köpte en box med de filmerna i.. Men så besviken jag blev när det visar sig att det är nån nyinspelning. Inte den filmen som man såg när man var liten. :(

Imorgon skulle jag ju fått massage av Jenny men fick skicka till henne och säga att massage är nog ingen bra idé när jag är sån här. Var ju likadant förra året när jag skulle få min födelsedagspresent. *suck*
Inte meningen att jag ska få massage tror jag.

Nej, får väl kolla på filmen.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0