Onsdag

Ja.. Har suttit och funderat en stund nu över vad jag ska skriva, om jag ska skriva.
Men får väl skriva nått litet så mamma har nått att läsa när hon kollar nästa gång ;)

Idag har jag varit och kopierat pärmarna för Janette på kontoret så nu behöver jag inte fundera på jobbet mer just nu iaf.
Mer än att jag inte fått det förbannade anställningspappren än?!?
Har ändå frågat efter det massor.
Får fråga igen.
Kan ju vara kul att få pengarna! Det är inte mycket men alltid nått.

Sen har jag övat på vad jag ska säga imorgon på redovisningen och gjort en liten fusklapp för det.
Börjar bli lite så där må illa nervös nu..
Tidigt upp imorgon med, bussen går halv sex. Får skjuts från Uddevalla, skönt det, för annars hade jag fått åka tjugo i fem! Så lite senare blir det ju iaf. Men två byten innan man kommer till Uddevalla.

Sen funderar jag på det här med julklappar.. Dax att slå in dem nu ju.. Och det gillar ju jag.. Not!
Får nog köpa hem lite papper och sen bjuda in Caroline på lite.. Fanta?.. Och slå in dem tillsammans.. Mest hon blir det nog som slår in :P
Brukar göra så har jag för mig, att jag bjuder hem lillasyster och hon gör det ;)

Sen på fredag börjar det, råplugget. MÅSTE det göra. Om jag ska ha någon chans att klara tentorna i januari.
Kan ju iaf sätta en och ta nästa på omtentan ;)
Sen börjar ju femveckors kurserna. Tror det är bättre.. Bara en kurs att helt ägna sig åt i fem veckor.

Snart har redan en termin gått! 
Det innebär.. Ett halvår har gått och bra två och ett halvt år kvar! ;)
Man ska väl se det positiva i allt.. :P

Nej, dax att packa väskan och sånt så det bara är att ta den över axeln imorgon och gå.

God natt.

Kisses


Ja just det, när jag frågade Karen om vad jag skulle skriva så svarade hon :

Karen* säger:skriv att jag är bäst

Så det får jag väl göra då.. JAG ÄR BÄST!!!

;) :P ;) ;P

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Karen

Nä! Din fula fisk! Det är ju jag som är bäst! ;)

2008-12-18 @ 13:34:57
Postat av: carro a

kommer gärna på fanta. har nog julklappspapper du kan få, ska kolla upp d <3

2008-12-18 @ 17:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0