Lördag

Ja.. jag fick ju lite koll där på bruksvärdet till slut..
Men det kom ju nya saker hela tiden istället ;)

Sen fick jag sällskap av Emma. :)
Och det var ju inte igår! Men det var kul, vi började där vi slutade sist typ. Så det ska vara.
Var ju lite orolig över hur det skulle vara men funkade fint.
Drack lite te och så.
Tog en sväng ner över.
Sen när jag kom hem mötte jag Valle :)
Vi skulle ses idag, men blev bara en kort kort sväng.
För när hennes pappa hörde hon skulle hit så hade han tinat upp hummer och så, så det blev mat där för henne istället för sitta här med mig.

Så då pluggade jag lite till, tills jag kom på att det var Harry Potter på tv och den ville jag se. Så det fick jag gjort.
Satt här och blev sur över att de hade 7-8 minuters reklampauser!! Man hinner ju glömma bort vad som hänt.
Sen blev det Svensson Svensson och Brottskod försvunnen jag tittade på.

Nu kommer snart Emma igen. Så blir det väl tv eller nått med henne.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0