Kvällen

Vilken totalt onödig kväll..
Har bara sett timmarna gå..
Men nu ska jag nog lägga mig så jag kommer upp i tid imorgon och kan göra nån nytta.
Är ju snart omtenta.. Och jag tror inte jag klarar den den här gången heller :(
Men men, nån gång ska jag väl klara den.

Ska passa pojkarna imorgon kväll oxå för fäderna ska spela pingis.
Fast vet inte hur det ska gå för de små ska väl sova vid sju eller om de ska vara vakna tills de är klara..
Ja ja det märker jag väl imorgon..
Jag har aldrig fått dem att sova förut så det är ju lite nytt..
Var ju ett tag sen Johan bara var ett och skulle sova om man säger så..

Ja ja som sagt, det löser sig.

Natti natt på er så "hörs" vi imorgon.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0