I skolan

Var nog inget att oroa sig för de där nysningarna.. Än har jag iaf inte nyst idag.
Men nu är jag hungrig istället.. Och är ensam och hatar ju som ni vet handla ensam..
De andra är på räknestuga, jag var där med men fick inget gjort av allt pratande som var.
Så har gått till biblioteket istället, ska sätta mig och räkna här tänkte jag.
Sen ska vi jobba på grupparbetet. Vet inte när man kommer sig hem idag.

Men när jag kommer hem har jag nog hyllor uppsatta.
Micke tyckte han lika gärna kunde göra det idag..
Men lite nervös är jag ju att han sätter de för lågt ner..
Hoppas inte..
Får nog skicka ett litet sms sedan om det..
Men är ju snällt han hjälper mig :)
Kan ju lite kort komma upp och så äntligen *haha*

Försökte få ett svar på när vi är klara här idag men ingen som vet.
Ska skicka till Christian och säga när jag är i Uddevalla för jag kör försiktigt så då får jag köra hans bil från Uddevalla hellre än att Börje eller John kör. *haha*

Nej får ta och räkna lite nu :)
Om jag hittar ett bord!

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0