Dravel igen

Har räknat lite i boken nu, känner mig som ett fån..
Ni vet det är sådana där frågor med en maaassa text runt och så några siffror här och där.
Sådana är jobbiga dom ;)
Lättare när det står rätt upp och ner vilka siffror det är man ska använda. :P
Men kommer väl in i det.

Idag har mobilen blivit skickad.. Hoppas de går med på att garantin gäller..
Har fått köpt Eeze, har en konstig värk i huvudet, ingen vanlig.. Det sitter på fel ställen..
Och det har löst sig med problemen med datan.

Och alla tre sakerna hjälpte Börje mig med.. Någon som försöker göra saker bra igen kanske ;)
Jag får väl passa på att "njuta" så länge det varar.

Väntar jag bara på att han ska bränna det där han har som jag ska ha till datorn och så får jag väl kanske det imorgon.

Det jag inte fått gjort däremot är att gå till kontoret.. För det är ju sååå långt.. ;)
Nej, jag vet faktiskt inte varför.. Det bara blev så.
Men på onsdag får jag göra det istället, då ska jag inte in till Trollhättan.

Funderar på att börja stanna kvar i skolan efter föreläsningarna, de som är på förmiddagen, och sitta i biblioteket och plugga. Kanske inte varje gång jag åker in men några gånger. Kanske hade blivit bra.
Har ju upptäckt att så där duktig som jag skulle vara på bussen, det är inte jag. Ögonen stänger sig av sig själva när jag satt mig.
På onsdag får jag oxå fylla på busskortet för det är sista dagen då.

Nej nu ska jag räkna lite mer, till nio iaf. Tänkte se på CSI då och sen sova sängen.

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

om inte försäkringen eller vad de heter så har ju pappa en tele.jag skulle ju fått den, men jag hann ju köpa ny

2008-12-01 @ 20:11:21
Postat av: Jezz

Jag har ju min gamla telefon så den duger allt.

Men trist om man ska behöva betala på en telefon man inte har i ett och ett halvt år till..

Men ska säkert gå bra.

2008-12-01 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0