Då var det gjort

Tentan är gjord för denna gången...
Bara att vänta och se hur det gick.. Man kan ju hoppas på iaf tre G så man får göra en komplettering istället för en ny tenta.
Nu är det bara tre veckor till nästa! :P
*hahaha*
Och den kan jag inget av den heller.. Men men, bara att sätta sig att plugga, nu kan jag ju iaf lämna organisationen.. En stund..

Fast nu ska jag lägga mig en stund har jag tänkt.
Kunde inte somna i natt heller, känns som jag legat och vritt och vänt mig hela natten.
Somnade väl vid halv två två skulle jag tro och sen har jag vaknat flera gånger och suckat och vänt mig och hållt på.
Så därför känns det ju som man varit vaken hela natten.

Bilkörningen gick fint :)
Lite över en timme skrev jag idag sen gick jag..
Så var ju hemma tidigt :)
Åkte direkt till Martin så han fick köra mig hem, vi tog svängen förbi ner över så jag kunde hämta ut paket på Gewerts och det visade sig visst vara Julmarknad idag. *haha* Noll koll!
Men såg inte mycket ut för världen så var nog inget att ha.

Nej nu ropar sängen och kudden mitt namn!

Kisses

P.S Tack igen till Kristina som ändrade texten till lila :D
Nu känns det mer som mig ;)
Tusen tack :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0