Budget..

Vad jag tror allt ska vara lätt hela tiden ;)
Tänkte att göra de där budgetarna i excel som är projektarbetet i ekonomistyrningen var väl inget svårt heller.
Tji fick jag! *hahaha*
Har börjat men allt ser bara fel ut?!
Och det tog tiiid innan jag ens kom på hur man gjorde för att länka info från en cell till en annan. *hahaha*
Bara en så där timme eller mer. :P

Johan var här en kort sväng förut, kastade lite flygplan som Roger hade gjort, läste på julklapparna och kollade på Sunes jul. :)
Börje kom hit med lite mat och så gjorde vi tacos så vi fick i oss lite mat oxå.

Sen åkte de hem, tidig dag för dem båda imorgon av olika anledningar.
Ska se om jag kan få skjuts till Hunnebo imorgon av Börje innan han åker på shopping.
Jag kommer vara där tidigare än någon annan men får ta med mig mina böcker och plugga på.
Tänkte jag skulle låna mammas tvättmaskin oxå och tvätta ;)
Har inget att ha på mig känns det som. Allt ligger i en enda stor hög i förrådet och är använt.

Nej nu ska jag återgå till mina budgetar och excel.

Kisses

P.S Tittar på tv oxå, han med dockorna är där. Och han är ju rolig! Sitter här och skrattar för fullt. Hahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Kristina

God jul!!!!!

2008-12-23 @ 09:32:11
URL: http://mammakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0