Är inte annat än kvällar?

Jag fick läst, hämtat bilen för att jag ville låna den då jag skulle göra olika saker, hämtat ut paket och telefon, hämtat Johan, handlat, fyllt på busskortet och så hem :)

Väl hemma så ville han spela tv spel och jag satte mig vid skrivbordet.
Sen tyckte jag det var dax att göra mat, så efter jag satt på potatisen på plattan så fick jag ringa mamma inte en utan två gånger för att fråga hur man gör fiskbullar med sås :P
Hej, mitt namn är Jessica och jag kan INTE laga mat.
Men det blev bra till slut, vi åt på bra båda två så dåligt var det ju inte iaf.
Gott att se honom äta utan att man måste tjata och hålla på.
Medan jag gjorde maten så målade och pärlade han. Många Pinga och Pingus blev det målade...
Sen spelade vi en stund tills det var dax för julkalendern.
Så då kollade vi på den och sen skulle Johan till farmor, och hon skulle först till Börje för att lämna lite mat och så (för han är ju faktiskt sjuk, kan nog inte gå utanför dörren då;)) så då lämnade jag bilen till ägaren och Johan till farmor på samma gång.

Jenny ringde och hon kan inte komma till helgen :(
Och hon lät inte det minsta ledsen för det. Lät nästan mer som hon försökte dölja sin glädje..
Men men, en rumpa mindre att hitta plats åt. *se det positiva i allt*
Mer tid åt mig på lördag att städa ;)
Gäller bara att få handlat med.. Får lura med mig nån annan.. Carro kanske..

Min tele kom idag oxå. Fort gick det!
Och den funkar!!! Det står att de gjort ett byta av programvara och att det då funkade.
Och det har det då gjort än så länge :D
Skönt att ha den tillbaka så jag kan lyssna på musik när jag åker buss :)
Så satt förut under tiden vi spelade och la in telefon nummer.. Jag hoppas jag kom ihåg alla.. Men det lär jag ju märka om inte annat.

Nej nu ska jag läsa tills det är dax för Grey's!

Kisses

Kommentarer
Postat av: carro a

klart jag följer med dig å handlar=)

2008-12-03 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0