Dravel

Tillbaka på jobbet ja..
Denna veckan har varit nått så hemsk, har inte haft ens lite arbetslust.
Och är bara trött och slö och vill bara få ligga hemma i min säng.
Lång har den har veckan varit oxå.. *suck*
Kan den inte ta slut så jag kan få ligga hemma på min säng.. Men när det väl är helg och jag får lov att ligga där kommer jag bli så rastlös. *hahahahaha*
Men just nu är det det jag lääääääängtar efter.
Känns som om jag skulle kunna få huvudvärk oxå..
Ja ja, det hör till.. Då vet jag att jag har nått att ha ont i eller vad det är mamma säger.

Vaknade i natt av kramp i vaden.. INTE skönt!
Så nu gör den ont. Försökte sträcka ut foten när det hände men det var inte det lättaste den ville visst peka rätt ut, ballerina stil.

Jag fick diskat igår!! Helt otroligt.
Köket ser nu rent ut igen!
Och jag plockade ur datorn ur lådan.. men har inte satt i batteriet och laddat den än eller nått.
Jag gick och la mig istället.

Åhh vill lägga mig nu med..
Som det regnade igår kväll! Och förut så blåste det nått så väldigt och regnade, man skulle nästan kunna tro att det var hummer fiske dax! ;)

Jag funderar rätt starkt på att sluta tolv ett imorgon.. Förlorar lite timmar gör jag men jag vill.. Orkar inte sitta här..
*hahaha*
Fina sista veckor på jobbet, då ska man tröttna.. Inte så bra.
Men igår var första gången jag klagade till någon här över ett jobb jag gör. Och hur länge är det inte jag har varit här egentligen..
Men de där pärmarna är så jääävliga, är väl därför ingen vill göra det själv.. *haha*

Caroline verkar vilja åka och kolla på Håkan!!!!!!!! :D :D
Gäller ju bara att hon ska vara ledig och att det går bussar hem och sånt..
Men den som lever får se. Annars får jag sätta mig hemma och lyssna på hans skivor och låtsas jag är där..

Kommentarer
Postat av: carro

Dét ordnar sig på det ena eller andra sättet=)

2008-08-14 @ 08:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0