hmm..

Jag har ju bytat bläckpatroner och så och fått det att funka.. då skulle jag installera så jag kan skriva ut från denna datorn tänkte jag..
Men så blev jag lite fundersam för på skivan till programmet står det ju då att den är för Windows 98, Me, 2000 och XP.
Den är ju äldre än Vista alltså som jag har på denna datorn..
Kan jag ändå installera det?
Frågade Börje man han visste ju inte. Ibland undrar jag vad han egentligen vet om datorer för alltid när jag frågar nått så vet han inte. Eller ja kanske inte alltid.. Men ofta. :P

Så då får jag ta ner det jag ska skriva ut på den andra datorn för att skriva ut från den vilket innebär att jag då ska ändra sladden från den ena till den andra vilket tar ett tag innan datorn fattar att den har uppkollping till nätet..

Låter väl spännande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0