Dravel

Jag vill ha mint kulor!!
Undra om jag ska orka gå till Konsum och kolla om de har det.
Imorgon såg jag att jag inte börjar förrän kvart över ett. De hade visst ändrat nått i schemat ändå för det var klockan kvart över tio från början ;)
Så då får jag åka så jag är på skolan kvart över elva ungefär.. Och inga böcker har jag som jag kan läsa i..
Och jag är inte säker på att jag hinner hämta ut dem ifall de kommer imorgon som jag hoppas eftersom jag betalade för att det skulle gå fort. :P Vilket känns som ett skämt nu.. Ja ja var 19 kr det handlade om.

Nu har jag skrivit ut olika saker och så.. inte illa.. Skrivaren funkar men det funkade inte att lägga in det på denna datorn.. :(
Dumt kan man tycka!

Karen fick mig att dammsuga förut! Det var behövligt.. ha ha ha
Skulle bara ha gjort resten med ;)
Men nu kommer jag iaf inte bli uppäten av dammråttorna på ett tag. :)

Nu väntar jag på att det bokföringsprogrammet vi ska använda i skolan ska laddas ner..
Så jag får kika lite på det :)

Nej.. får se om jag ska palla mig till Konsum eller kasnke plocka lite.. eller bara sitta här :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0