Rubrik

Det är riktigt illa vad dålig jag är på att skriva här när jag går hemma.
Det måste vara för att jag har ett sånt full späckat schema!
Vakna vid 12, kolla på Hem till gården, starta datorn, ha ett halvt öga på Våra bästa år, lägga sig på soffan och bläddra mellan kanalerna 17 ggr... Ja så är det nog!
Får helt enkelt inte tid att skriva här då!
Måste ju följa dessa mycket intressanta och givande serier ;)

Idag fick jag snabb plockat lite här hemma för Valle skulle komma och kolla in lägenheten.
Hon tyckte det hade gått för läng sen jag flyttade och hon var här och tittade.. Hur länge har jag bott här? Tre fyra veckor? Hon har bott i sitt hus i snart två år och jag har fortfarande inte varit där! Vet bara att det ligger i Uddevalla.
Vet inte ens vilken färg det är *skäms*
Fick visat klänningen som ska vara till bröllopet och den fick godkänt. Var ju skönt!
Så nu får folk säga vad de vill, bruden har iaf godkänt den! Hon tyckte det skulle bli kul att se mig i klänning.. ?!
Förstår inte vad hon menar med det? ;)

Sen for jag iväg och hämtade Johan och åkte till Hunnebo där jag skulle var barnvakt till pojkarna :)
Gick fint, de var ju ute och lekte mesta delen av tiden ;)
Mamma var med och gjorde mig sällskap oxå, det var skönt. :)
Sen åkte vi nog hem vid sex nån gång när Christian hade kommit hem och så.
Åkte hem till Börje för att lämna Johan och bilen, så bestämde vi då att vi skulle äta på Hamngrillen.
Och där fick jag mig en glad överraskning ;) Uteplatsen är framme igen! ;)
Så nu vet Emma och jag var vi ska sitta på dagarna ;)

Sen när jag kom hem har jag mest suttit här framför datorn och glott.
Fick ju kolla in Sverige pussas och kramas, ett så sjukt program! Och så är ju Björn Gustafsson med så får ju kolla bara för det med ;)

Sitter och gäspar nu.. strax innan elva.. och jag gick upp tolv idag! Hur går det ihop?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0