Måndag

Första dagen som jag går hemma igen.. 
Trots att jag bara jobbade 8 veckor, så saknar jag det.
Vill inte gå hemma! Fast jag har att göra orkar jag inget göra.
Men få ordning här hade ju kunnat vara skönt.
Men orken.. *bläää*
Idag har jag satt upp mig på tvätt tid med.. Får se hur det går :P
Men det ska inte vara några problem. Så kanske det kan bli lite klart idag.
Sen är det gardinstänger och sånt som ska upp. Lampa i köket och fläkten i rummet.

Träffade fastighetsskötaren idag och hämtade nycklarna! Det ni!
Då pratade vi även om tapeter till rummet, vill ju ha samma som det är fast lite mindre slitna ;)
Han skulle kolla om han kunde fixa det. :)
Fast glömde ju va klart fråga om köks tapeterna. För de gillar jag inte!
Får ta det med honom när jag ser honom nästa gång.
Hallens tapeter ger inget intryck för de får jag kolla på varje gång för att se vad det är för några.
De lämnar inga bestående men iaf. *hahahaha*

Nej ska man försöka plocka ihop saker som ska ner då?
*suck*
Önskar det hade räckt med att knäppa fingrarna, men har då försökt flera gånger och inte funkar det!
Ja ja, bara att sätta igång.

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0