Idag med..

Ja.. När jag kollade min blogg förut kom jag på att det var ju nycklarna jag skulle hämta... ha ha ha ha!
Det var helt borta idag med!
Ja ja, sista dan på jobbet imorgon så nästa vecka går jag bara hemma och det är ju utanför dörren typ som jag ska hämta dem så då ska jag väl klara det iaf... Hoppas jag!
Fick fixat lite där hemma igår, jag hittade en hall under massa saker! Fast de flesta sakerna åkte in i garderoben/förrådet.. Det ska ner i källaren..
Sen fick jag upp köksbordet oxå! Inte illa alls.
Fick gjort lite plats så inte fastighetsskötaren skulle snubbla och slå ihjäl sig när han skulle in där idag och titta.

Så kanske man kan får lite ordning där ändå. Ramona pratade på att komma och hälsa på imorgon och det vore ju kanske käckt då om man iaf kunde sitta ner i soffan och kanske ta sig till soffan utan att behöva klättra över annat..
Så det är väl bara att kavla upp ärmarna när jag kommer hem och ta i.
Har försökt komma på hur jag ska möblera.. men det går dåligt med det..
Är totalt kass på sånt där. Men man får väl prova sig fram antar jag.

Nej nu får jag jobba lite. Är ju snart slut på det.

Kisses!

Kommentarer
Postat av: carro

hihi ja d e inte lätt å få ork/lust å städa när du jobbar till 17

dagarna! förstår att det tar tid för dig. hade gärna hjälpt dig, men ska jobba från 3 både idag å imorrn. vi får prata på´t. kramar

2008-04-11 @ 07:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0