Har urtråkigt

*blääää*
Jag sitter här i röran och har ingen som helst lust att ens försöka göra nått.
Igår satt jag hela dagen på min soffa, förutom den kvarten jag var och handlade.
Jag rörde inte nått, jo nu ljög jag.. Jag satte i en antensladd i tvn.
Och plötsligt hade jag bild och kanaler, var fel på den andra sladden var ju tydligt.
Idag har jag gjort ungefär lika mycket. *suck*
Att det ska vara så otroligt trist!
Saknar lite saker som potatisskalaren och konservöppnaren och sånt.. Kanske det är i källaren.. Man får ju hoppas iaf. Får ju ändå dit och lämna lådor så.
Fick lite hyllor av Micke idag :)
Se om man kan få tummen ur och köpa sig färg nån dag och så måla måla måla. :)
Emma erbjöd sig att hjälpa till, hon tycker visst det är kul. Och det låter ju bra tycker jag för kan inte tänka mig jag tycker det är nått kul. :P
Carro kanske kommer imorgon och hjälper här i lägenheten :)
Inte för det finns så mycket hon kan göra.. Men sällskapet är ju trevligt :)

Jag funderar... Emma fyller på onsdag. Och jag försöker komma på en bra present.
Och det är inte så lätt kan jag säga! För den ska vara billig, vääääldigt billig och nått kul tycker jag.
Slutar väl med att hon inte får nått, som det brukar vara med presenter när det gäller från mig till folk.
Nån som vet nått kul och billigt?

Nej får väl försöka göra nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0