Fy fan!

Vad man glömmer fort....
Vad tråkigt det är att gå hemma!
Vad ska man göra? Vad ska man hitta på för att få tiden att gå?
Klockan är tolv och jag är inte trött..
Vad gjorde jag när jag gick hemma så länge? Antagligen lika mycket som nu, bara att då hade det gått så lång tid att jag var trött konstant istället.
Man skulle skaffa sig en hobby.. Men vad? Vad finns det som jag möjligen skulle tycka är kul och som inte kostar pengar?
Känns som jag inte tycker nått är kul? Men så kan det väl ändå inte vara?
Eller är jag en sån tråkig människa som bara går här och ingen nytta gör?
Ja ja.. *suck*
Kommer väl snart in i detta igen. *blää*

Kommentarer
Postat av: carro a

ja d e inte kul å gå hemma:-( du får komma t oss. fast idag börjar jag jobba 16, men imorrn e jag ledig hele dan

2008-04-16 @ 08:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0