Dravel

Har en bild på mobilen som jag skulle vilja ha här.. Jag är nått så snygg i gamla solglasögon och så :P
Men den finns på Emmas bilddagbok istället för den som är nyfiken ;) Svampelina heter hon där och bilden finns på dagens datum :)

Har idag varit en sväng hos Sandra :) Fick fin lunch med bakpotatis och grejer.
Sen åkte jag till Emma när de skulle till barntimmarna. Och vi gick till arbetsf. och sen satt vi hemma en sväng hos mig.
Var ner över med hennes mormor för att kolla efter väska till henne oxå. Sen gick vi hem till Emma igen.
Där fick jag middag ;) En riktigt bra dag idag. Gratis mat så ;)
Efter sju nån gång mötte vi upp Robin och gick ner över för att ta en glass.
Satt där en stund. Var hemma vid halv nio ungeför.
Och fick se att femman inte funkade! *SUCK*
När man ville se på Hemmafruarna och slutet på Betty.

Så det var ett litet kort inlägg iaf.

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0