Och det vinnande laget blev...

... inte vårt lag. Som jag trodde. De andra vann med 0,2% ökning.
Jag är väldigt besviken på hur det gick för mig själv. Vinnandet struntar jag i.
Men kul för dom andra som det gick bättre för så klart. Och nu vet ju inte jag hur det gick för alla, det var ju bra några som sa nått så kanske det finns fler som känner som jag.

Kristina tyckte iaf att vi alla var värda en spakväll så den blev till oss allihop. Men obligatoriskt havsdopp... Så kanske jag ska stanna hemma ändå. ;)

Idag körde vi på olika stationer med intervallet. Vilket var jobbigare än vad det såg ut, så det slutade i migrän och illamående.
Men efter ett par kräkningar och en migrännässpray så blev det bättre fram på eftermiddagen.

Nu är det nog dags att göra lite mat, klockan sprang iväg och sen tidigt i säng har jag tänkt. Trött är jag, jag nästan somnade sittandes på jobbet i förmiddags. Det hade varit nått det..

Kommentarer
Postat av: Carro

Tullan min❤️ Ge det tid, så blir det mer åt ditt håll te slut. Du e grym! Fantastisk! Jag är stolt över dig. Önskar jag själv hade egrann utav ditt go. Kram bästa syster❤️

Svar: <3 <3
Jezz

2015-03-31 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0