29/3

Nej men söndag. Igen. 
 
Och det var ett tag sen jag skrev. Har inte nått att skriva nu heller egentligen mer än att jag känner mig lite stressad över att det är första vägningen imorgon och det är dags att se om muskelmassan ökat nått.
Vinnande laget får en spakväll och det andra laget för ett träningspass. Och ska jag vara ärligt tror jag inte vi är det vinnande laget. Det andra lagets medlemmar känns lite mer "gymmiga" och muskelbyggande än de i vårt lag.
Men jag kan ju ha fel. Vad vet jag. Det vet vi nån gång under veckan.
 
Här iaf tänkt försöka ta träningar på Tumlaren de dagar de öppnar tidigt, innan jobbet. Det har funkat veckan som gick iaf. Mindre folk och lättare att komma åt maskinerna än vad det är efter jobbet. Men får väl se hur det fortsätter för morgonpigg är jag inte ;)
 
Nej, som sagt. Inget att skriva. Så det är nog bara att packa väskan, 06.00 är det träff på Tumlaren, så det bara är att gå upp och åka imorgon bitti. 
 
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0