2 mars

Idag var första dagen jag åt riktig frukost och inte bara en shake. 
Vi hade gruppträning på gymmet och nu är det flera veckor till vi ska dit ihop igen. Det blir andra träningsformer istället vilket innebär att vi får gå dit själva. Var där fyra dagar i förra veckan så det ska väl gå men känner mig fortfarande rätt vilsen. Och vissa av övningarna tar emot för man känner sig som en fjant och undrar vad folk ska tänka. 
Barnsligt, jag vet, men vem har inte tänkt så en och en annan gång. 

Som sagt frukost, lunch, middag och en morot till mellanmål och jag nästan ser hur jag växer under tröjan. 
Hjärnspöken, det vet jag det med, men de försvinner inte bara för jag vet.
Fick lite smått panik med eftersom det snart (snart och snart 30/3) är vägning igen och det bara känns som att jag växer. 
Fast sen kanske det är rätt för varje gång jag tror jag gått ner så har jag ökat två kilo :P så kanske det är samma fast tvärtom nu. 

Planera våra träningar vill hon att vi gör med, varje söndag. Det är ju lätt när jag kommer från jobbet när som helst mellan 16.30 och 19 ;)
Idag var klockan 18,20 alldeles lagom..

Nu är det dags att krypa ner och släcka lampan så jag får några poäng ;)
Sov gott. 

Kommentarer
Postat av: Carro

heja heja💞

2015-03-08 @ 20:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0