Det går inte så snabbt

Jag kämpar på med promenaderna. Det är bara 30 minuter vi ska gå så det är inte nån fara.
Men! Jag får så ont i benen så jag kommer inte långa rundorna innan jag försöker snurra runt tillbaka så jag kommer hem. Som tur är har jag en väldigt bra arbetskamrat som har jourtelefon och hämtar mig om jag inte skulle kunna ta ett steg till ;) Fast den tjänsten tänker jag inte utnyttja så därför haltar jag mig hem så gott jag kan. Det tar tid och går väldigt sakta så det är ju inte nått flås att prata om men det kanske är okej bara jag rör mig?

Vi hade gruppträff igår morse för gym träning och då sa jag att det gör så ont i benen och jag kämpar på.
Så ledaren föreslog att jag skulle dra med fingrarna där det gör ont för att massera till blodflöde. Så det försöker jag med. Sen hoppas jag att att detta håller på bara tills jag gått in skorna. Hur lång tid nu det kan ta.. 
 
De maskiner vi gick igenom igår som vi ska ägna oss åt nu i början kändes okej iaf, kändes bra med en genomgång så man vet att man sitter rätt och så. Nu måste jag bara komma igång och komma mig dit även andra dagar när det inte är gruppträff. Men dit har jag inte kommit än :(
Har varit långa dagar på jobbet så har inte haft det i tanken en gång att stanna där. 
Får börja ha med väskan i bilen och ge mig fasen på det.
 
Är fortfarande lite irriterad över att vi inte fått nån info om mat. 
Så just nu satsar jag på att göra mat överhuvudtaget, sen hur bra den är låter jag vara osagt. Men har iaf fått egen lagad mat till lunch och middag. Frukosten är fortfarande en shake.. Och inga mellanmål i sikte.
Frukosten och lunchen är ju ungefär samtidigt varje dag. Men middagen när jag kommer hem är ju olika var dag. Och man ska väl försöka hålla nån form av tid för att hålla blodsockret på jämn nivå.. 
 
Ja det låter som jag lagat mat i veckor.. Fast det bara är tre dagar. Och idag fick jag få tips av Katja för att ens komma på nått att göra. Det är illa när det står still efter två maträtter ;)
Så fick fråga på facebook så jag fick några förslag. Tänkte jag skulle skriva upp och sen göra nått form av matschema kanske och börja handla veckovis eller nått.
Fast hade ju ändå velat ha bestämt hur jag ska äta. Ja ja, ingen idé att gnälla mer om det. Just nu. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dålig stil av den där gruppledaren att inte ha berättat det än!
Fråga henne när ni ses nästa gång eller på mail.
Bli inte stressad över de där mellanmålen å så, du är ju på g iaf, grym som gör middag/lunch iaf👍
Jag har ett promenadband om du vill låna. Kram syrran

2015-02-24 @ 06:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0