En månad sen sist...

Ja.. Den här bloggen är ju död mer än levande..
Vill skriva här men sen känns det inte som jag inte har nått att berätta.
Gör inte annat än nöter på soffan och jobbar i stort sett.
Och jobbet. Ja vad finns det att säga. Jag gillar mitt jobb. 
Men just nu känns det som om min chef ogillar mig mer än vad hon gillar mig.
Och det börjar stå mig i halsen. Känns som om jag inget rätt kan göra, utan det är bara felen som hon ser.
Fast så är det nog inte. Jag vet inte, känns bara som jag tar åt mig bra mycket mer just nu.
Vi har fått en ny arbetare också. Hon är väldigt lättsam och trevlig. Vilket känns riktigt bra.
När det väl blir dags för flytt till nya lokaler (i maj! :() så är det henne jag ska dela rum med och det känns skönt. Känns som vi går bra ihop så det kommer nog bli kanon. Synd bara att maj är förbaskat långt bort.
 
Och soffan här hemma ser likadan ut som den gjort de senaste sju åren så där är inget nytt.
Lika rörigt och smutsigt är det eftersom jag aldrig har nån lust att städa ;)
Men sen är det bara jag som ser det ändå så det kvittar.
Fast nu börjar diskbänken se farligt översvämmad ut, så det är nog dags att ta disken inom det snaraste.
Diskmaskinen började låta konstigt här så har fått gå över till att diska på gammalt hederligt vis.
 
Det enda som är nytt är väl att jag går på bugg en gång i veckan.
Se Helen, jag gjorde det! ;)
Det är riktigt kul men jag blir galet snurrig i huvudet.Och varm. Och svettig.
Det är så jag skäms när svettet rinner i ansiktet på mig. 
Killarna ser verkligen ut att älska att dansa med mig just då ;)
Men roligt är det, så det får gå ändå.
Nästa vecka är sista gången på del 1. Jag har dock missat en gång när jag var på kurs i Gbg, så just den snurren de gjorde då hängde jag inte riktigt med på när vi gjorde igår men det kommer sig väl kanske.
Om inte annat så är jag iaf jäkla bra på att snurra fel och få för mig att göra egna saker som inte herrn som (ska) för(a) har tänkt..
Det gäller att försöka släppa kontrollen och bara följa. Vilket inte är helt lätt! 
 
Ja, det är väl i stort sett så. Har knappt träffat folk det sista. Utanför jobbet alltså. Och bortsett från buggen.
Fast nu ljög jag, har träffat Sandra flera gånger denna veckan. Men annars så har det varit dåligt.
Den stående veckoträffen med Nattan har inte hänt på tre veckor. Och ingen annan träff heller.
Fast nu ljög jag igen. Var ju bara förra veckan jag var på kurs i Gbg i två dagar och då bodde jag ju hos Jenny.
Hmm... Ja ja, det känns iaf inte som om jag träffar folk. Sen gör jag ju tydligen det ändå ;)
 
Nej, kan inte skriva mer nu, då lär det bli det längsta inlägg nån någonsin gjort. 
Och slutar jag nu kanske jag kommer tillbaka tidigare än om en månad igen ;)
 
Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och mig och Emelie;)

Svar: Ja se! Nu börjar jag bli lite orolig för mitt minne!
Jezz

2013-09-26 @ 22:28:20
Postat av: Helen

Wohoo, grymt!

Svar: Det är jättekul! Även om man är snurrig fram till nästa gång igen ;)
Jezz

2013-09-30 @ 11:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0