Torsdag

Usch. Nu är det nästan dags för bröllop.
Jag ska visa mig i klänning, gå i skor som inte är hel platta, stå längst fram framför folk och bli fotograferad!
Finns väl inte ett enda kort jag är nöjd med så att bli fotad känns ju lite jobbigt om man säger så ;)
Sen är det ju inte mig de bryr sig om utan brudparet så det är ju bara snabba blickar ;P
 
Men det som är jobbigt, som inte har med saken att alla ser mig att göra, är att Jessica bara kommer vara med i kyrkan då deras barnvakt fått magsjuka och de inte kunnat få tag i nån som kan ha dem hela dagen. Så jag måste överleva kvällen helt ensam vid ett bord med folk jag inte känner. Bestman karlarna och Madam!
Hur ska jag orka sitta en tre timmars middag med henne?? Hur ska jag kunna äta nått sittandes vid ett bord med bara folk jag inte känner? Det kommer bli en lång middag. Jag som är så pratglad med folk jag nyss träffat..
Dumma dumma magsjuka. :(
 
Nu har iaf min semester börjat. Och nu sitter jag här med hemsk huvudvärk och ska gå och lägga mig tänkte jag.
Vore ju dumt att få migrän nu när det snart är showdags.
 
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0