Onsdag

Helgen är över och halva veckan med.
Lördagen gick bättre än vad jag trodde. De var lugnare än vad jag var rädd för ;)
Två affärer hann vi med och ett antal klänningar blev testade. Hon var så fin!
Och vi hittade den typ av klänning som hon passade bäst i. Så på lördagskvällen satt vi hemma hos henne och gick igenom 22 sidor med klänningar. Och vi hittade den! Klänningen :)
Jag kan avslöja att den är hellång, vit med snörning bak och litet släp ;)
Om bruden nu inte hinner ångra sig till påsk då vi ska beställa ;) :)

Till och med bilresan gick bättre än väntat. Hon är precis som jag hade för mig men det var bara att hålla min och prata på.
Hon försökte under helgen visa sig lite bättre än mig, vilket jag bara tittade på. Och bruden lät henne hållas, så den känslan fick vi båda men det känns som vi vet var vi har varann ändå, bruden och jag. Så hon vann inget på det ändå.

Annars är det övertid på jobbet som gäller. Idag var revisorn och hälsade på så blev långlunch idag men hann med ett bokslut iaf. Så gott som färdigt :)
Nu har vi bara resten kvar ;)

Fick svar idag med om att man tydligen kan beställa så att de gör klänningen längre så då har vi hittat tärnklänningen med :)
Så till påsk blir det mått och beställning på tärnklänningarna och brudklänningen :)
Jobbigt att behöva mäta men men det överlever jag nog.

Nu har jag krupit ner under täcket och hoppas på att jag kan somna tidigt. Har haft det svårt att somna ett par veckor vilket är bra tröttsamt. Men kanske det går bättre idag.

Natti natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0