Dagens dravel

Har väl kanske lugnat mig lite. Men inte helt. Känner mig fortfarande lite lätt överkörd. Men försöker se lösningar på det.
Johannesvik är iaf bokad nu.
Check ✅
De som jag frågat om vinprovningen verkar inte särskilt intresserade så dem säger jag snart till att vi skiter i det.
Får se om vi kan få tag i nån lokal eller nått, för att lita på att det är såpass fint väder då man kan vara utomhus och ha picknick och sånt, det gör jag inte.

Det roliga jag kände inför detta och hur jag tänkte det skulle bli en ganska lugn möhippa med mys och så, känns ju långt bort nu. För Madame verkar verkligen tycka att det måste vara nått galet röj. Och då försvann suger ännu mer. Bruden har aldrig varit mycket röj. Alltid lagom och lugn. Men vad vet jag.

Fick inbjudan till annat bröllop i augusti. Då ska jag iaf inte planera nån hippa utan bara gå på bröllopet och se glad ut ;)
Om jag får ledigt vill säga. Bröllopet är på en fredag. Men det hoppas jag väl ska gå.

Nu ska jag krypa ännu längre ner under mina dubbla täcken. Kallt här idag!
Och snart ska jag sova hoppas jag. Jobbade över idag och igår och i måndags så nu är jag lite trött.
Lär bli övertid imorgon och troligen fredag med. Men det skadar inte för få kommer jag kanske snart ifrån mina minus timmar jag har efter julledigheten.

Ja ja, krypa var det!
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0