Semester!

Jag har tagit det här med semester på stort allvar. Har mest bara legat i sängen. Några timmar var jag uppe på lördagen för att syster var här och igår kväll var jag iväg till Nattan. Men all annan tid, sängen.
Det är så jag börjar få ont i ryggen av det ;)
Så då räcker det nog en stund.
Istället ska jag försöka ägna mig åt att städa och tvätta.. Men det går trögt, jag har inte vaknat än känns det som så huvudet hänger mest ner mellan axlarna. (Har dock iaf fått igång en tvätt, alltid något) Lite mat ska nog bota det tänkte jag. Sen städning!
Och det viktigaste under dagen, hämta biljetterna till Haaks!
För nästa vecka är det dom som gäller :)


Kommentarer
Postat av: Carro a

Ligg du i sängen idag med. Imorrn ska du ju ha pojkarna:) du är så snäll! Snart får vi se haaks:):):):):):)

2013-07-22 @ 13:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0