Feb. 25, 2013

Nu har jag äntligen fått i mig lite mat, har mått illa mest hela dagen så det har inte blivit mycket. Mest gurka till lunch.

Vi försöker planera och planera här men det är inte lätt utan någon budget! Och vi vill göra olika saker och pengarna räcker inte till nått..
Så just nu får hon en möhippa ute i kylan med nått billigt 60 kr vin att skåla i ;)
Kanske vi kan ta en kebab också, om folk nu äter det, för det gör inte jag.
Vill ju inte att det ska bli för mycket för folk att lägga, för det kan vara svårt att lägga pengar på en sån här grej, jag vet själv.
Men då blir det inget att göra heller..

Den här kvällen gick alldeles för fort, kanske för jag drog fötterna efter mig i nästan en timme på affären. Skulle handla hem mat men vet inte vad. Och det jag ville ha fanns inte. Så klart.
Men nu har jag iaf gjort en paj till imorgon lunch. Ser rätt äcklig ut faktiskt. Har inte vågat smaka.
Så ska jag göra nån salladsaktigt att ha bredvid.
Betala räkningar skulle jag ha gjort med.
Och så vill jag helst lägga mig nu.

Är nere i en svacka tror jag. Allt är jobbig och besvärligt just nu.
Jag saknar nått men vet inte riktigt vad. Det är lite skumt det med.
Drömmer ilskna drömmar och vaknar arg. Haha.
Men men, det slutar väl nån gång.

Kollade lite på resor till Bergen igår. Hade varit skönt att få rymma lite. Meeen det var ju det där med semester och sånt.
Så jag får snällt stanna här jag är.

Nej, det blev mest ingenting av det här. Så får väl ta och göra lite sallad och betala nån räkning.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0