Hann visst lägga mig ikväll med.

Oj. Jag kom mig visst i säng ganska tidigt ändå. Fick lagt in räkningar och skurit nån grönsak. Det är skam mot sallader att skriva att det var en sallad jag gjorde, för jag slängde bara ner några gurkbitar på lite sallad och några små tomater bredvid. Men jag orkade inte engagera mig.
Har som sagt mått illa hela dagen. Från jag vaknade och till lunch tok svettades jag och kände mig så där fräsch. Röda söta kinder hade jag, de har kommit tillbaka nu.
Men det var inte tillräckligt illa för att jag skulle kunna med att gå hem. Får se hur det är imorgon. Till jobbet lär jag åka men förhoppningsvis utan illamående. Hinner inte vara sjuk nu för det är många bokslut som ska göras klart de närmaste två veckorna.

Nej, om jag ska läsa ett kapitel innan jag släcker. Eller så bara jag släcker. Trött är jag.

Hur som helst.
Natti natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0