Semestern är över

Då återstår det endast några få korta timmar kvar av semestern.
Imorgon är det dags igen att börja jobba. Jobba och jobba fram till jul.
Det tar emot, men som tur är så kommer man ju snabbt in i det igen när man väl sitter där på jobbet :)
 
Semestern har iaf varit helt underbar. Veckorna har inte gått alldeles för fort och det har varit en härlig blandning på att inte göra nått annat än ligga i sängen och läsa och saker att göra. 
Det har hunnits med fikadejter med vänner, varit på tur och hälsat på Helen med familj, varit ute och kollat på folk på Kanten, Kungshamnskalaset och SmögenbrygganHade besök en dag av Kristina och timmarna gick alldeles för fort, så jag hoppas verkligen inte det ska ta ett år eller så till nästa gång. Och det samma gäller Helen.
Passat pojkarna och haft Johan här på små korta besök har även det gjorts.
Och inte får vi ju glömma Håkan och Haaks! Eller Börje Bappelsin ;)
 
Tyvärr kom aldrig Karen hit som tänkt och Ramona fick jag inte dejtat mer än en litet hej och så på Kungshamnskalaset, men Ramona är ju iaf nära så henne kan jag ju träffa lite när som. :)
Karen är dock värre men Nattan och jag pratade på om man kanske ska försöka åka till Bergen i höst och hälsa på Robin och Karen. Ta en långhelg för har ju några semesterdagar kvar som jag kan ta. :)
 
Men annars är det bara jobb som gäller, första september börjar vår nya kollega och i mitten på september ska jag på kurs så det lär ju springa iväg snabbt ändå och plötsligt är det en ledig julvecka.
Det skadar inte med lite semester så här för att känna att man ska orka resten av året. 
Kommer väl antagligen vara helt slut denna veckan när jag ska få tillbaka dygnet på rätt tid och inte vara vaken hela natten ;) men det är ju så det är.
Torsdag efter jobbet är det planerat en träff med Jenny och Jessica, så det är ju inte slut på aktiviteter än :)
 
Nu ska jag dock spendera resten av kvällen på soffan och bara vara de sista timmarna innan det ska sovas.
Tror dock sömnen inte kommer vara den bästa för kommer väl vara rädd att jag ska försova mig ;)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0