Jag lever

Vi försöker få till semesterplanering på jobbet. Det är inte det lättaste!
Men vecka 30 och 31 ska jag ta (om chefen går med på det men det ska nig inte vara några problem) vill ha en vecka till i sommar men när det är ju frågan.. Kollegan vill ha 25, 25, 29 och 33 och vi försöker lägga så vi iaf är fulltaliga vid momserna.. Vilket gör det svårare för mig att hitta tid till den tredje veckan. Jag har 20 eller 21 dagar att ta ut men tänkte att det kan vara skönt att iaf ha fem dagar kvar sen om det skulle vara nått i höst eller nästa vår. Som vid jul är det två dagar och det vore ju skönt att inte ligga på minus timmar igen efter den ;)
Funderade på sista veckan i maj men känns tidigt. Eller vecka 24 i juni eller slutet på augusti kanske..
Jag har ju ingen jag måste "anpassa" ledigheten med så det spelar ju egentligen ingen roll och det är ju inte sol och bad jag är ute efter utan bara att få vara ledig.
Får fundera till onsdag då vi tänkte lägga fram det till chefen.
För semester vill jag ju ha nu när jag äntligen kan ha riktig sådan.

Annars är det som det är mest. Jobbar och sitter på soffan. Fullt upp har vi just nu på jobbet vilket är bra mycket bättre än när det är lugnt. Men som ni vet är man aldrig riktigt nöjd ;)
Just nu känns det som om högarna inte krymper nån gång.
Men men det är bara att jobba på :)

Nu börjar det närma sig brudens hippa med.. Jag längtar redan till att den ska vara över :P men tror det blir riktigt bra :)

Klänningarna är beställda så hoppas de dyker upp här i slutet på april så man hinner se hur galet det är vi mätt egentligen ;) och om det krävs en "leva endast på vatten diet" eller inte..
Skrämmande är det. Tänk om de ser helt galet ut.. Ja ja det tar vi då i så fall.

Nu är det nog dags att försöka sova. Är så trött på kvällarna men kan inte somna. Är nog högtid att ta tag i träning så det inte bara är huvudet som är trött på kvällarna.

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0