Dravel

Semester fredagen innan bröllopet och veckan efter och sen vecka 30 och 31. Blir nog bra :)
Väldigt tidigt med maj men som sagt är det ledigheten jag är efter och inte sol och bad. Så då spelar det ju ingen roll ändå.
Ska bli så skönt :)

Idag har lillebror och kusin varit här och fått upp mina fläktar. När jag trycker på ljusknappen blir det ljusare!
Kanske det blir lättare att hitta kläder på morgonen.
(Äh vem försöker jag lura har lika lite jag vill ha på mig vare sig det är mörkt eller ljust ;) men kan ju låtsas iaf)

Om jag ska ta och lägga mig och läsa medan jag väntar på tvättmaskinen kanske. Är så trött. Längtar så till söndag! Då ska jag bara ligga i sängen hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0