Dravel

Jag var ju på kurs förra veckan.
En kurs i det lönesystem som vi använder.
Det var tre väldigt snabbt avklarade dagar!
Och vi gjorde inget annat än åt kändes det som.
Fika både förmiddag och eftermiddag och däremellan lunch.
Det var inte mycket som var nytt som jag inte redan hunnit göra, men det var en lugn genomgång av systemet och det var riktigt bra. Nu känner jag mig inte lika stressad och det är inte så rörigt som jag trott.
Men blir man bara inkastad i det så blir det stort, jätte stort i mitt huvud.
Nu borde jag nog bara läsa in mig mer på regler runt löner och sånt.
Får leta fram min bok jag hade i arbetsrätt eller vad nu kursen hette..
Men man somnar ju bara ;)
 
Efter kursen var det bara häng med Jenny och Linnea. Det var kul för Linnea började (äntligen) värma upp sig för mig, satt inte bara och tittade på mig skumt utan lekte och kom frivilligt och ville bli upptagen.
Det är ju inte så konstigt att hon är lite reserverad, är ju inte så ofta vi ses, men detta är ju klart trevligare än att bara bli utstirrad ;)
 
Lördagen var det Ladies Night som gällde.
Och så bra det var!
Jag skrattade, sjöng, grät, skrattade ännu mer och sjöng ännu högre.
Magnus Uggla är hur bra som helst och timmarna gick alldeles för fort!
Det är något jag helt klart rekommenderar er att gå på om ni får chansen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0