Jan. 24, 2012

Idag gjorde jag nått som var lite "vågat".
Jag anmälde mitt intresse på en lägenhet.. Det lär ju inte leda till nått men det är dax att börja nu tror jag för som det verkar har jag ju jobb i juni :)
Och en lägenhet ligger högt upp på listan över saker jag vill ha nu när jag (förhoppningsvis) får jobb och råd med det.

Annars är det bara lungt, jag praktiserar och ser på tv och läser ;)
Och har huvudvärk :(
Igår kom jag hem med migrän och idag har det varit bättre men inte borta.
Förhoppningsvis är det borta till imorgon iaf.

På fredag kommer Ramona och Sandra hit, det ska bli så kul med lite tjejkväll!
Istället för att bara läsa ännu en bok.

Men nu är det snart dax att lägga sig tror jag, än är det inte helg.

Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0