Nattliga tankar

Idag vet jag inte vad det varit med mig. Det började redan när vi var nere på Harrys, var där med Sanna Alle & Malin, jag var på jätte humör men sen bara det försvann och det håller fortfarande i sig.
Har försökt somna men det går tydligen inte just nu.
Är så där allmänt nedstämd, gråtfärdig och ensam.
Det började med att någon tyckte sig behöva säga åt mig att jag inte alls "går vidare" när jag "bara sitter i min lägenhet och glor". Tyckte att det är ju därför jag försöker komma mig ut och så ofta som jag varit och gjort annat på helgerna som under de sista månaderna har jag inte gjort på flera år samtidigt innan.
Men tydligen är det så att jag i stort sett måste flytta här ifrån, varsomhelst, det spelade ingen vart. Om det så fanns nån jag kände där eller inte.

Då undrar jag lite hur folk ser mig? Och varför skulle inte jag kunna göra nått som alla andra kan göra här? Utan att flytta.

Så när jag funderat på det funderade jag på det en annan sa för en månad sen eller så. Att jag borde hitta nån med en fetisch för stora kvinnor.
Som om en "vanlig" inte kan tycka om mig då? Fast jag är "en härlig och underbar tjej". Jag trodde kanske lite att det spelade mer in än att karln måste tända på mitt fett.

Så frågan återstår. Hur ser folk mig egentligen?!?
För just nu känns det inte som att tankarna är särskilt smickrande.

Jag försöker komma mig vidare och de flesta dagar känns det faktiskt som jag kommit dit eller bra nära. Tills en sån här dag dyker upp.
Men de här dagarna är färre än de bra dagarna så det är bara att blicka framåt. Vet ju att imorgon är en annan dag.

Så kanske jag ska försöka somna igen. Så jag kan vakna på ett bra humör, förhoppningsvis.
God natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 lyssna inte på de puckona. Du är fantastisk och vacker! Älskar dig!!! Du ska se att du kommer hitta en man. NÄr du är redo ända in i hjärtat. Det tar tid att få läka och det måste man få göra. Och de där 'vännerna' som säger såna idiotiska saker kan man ju undra hur mycket hjärna de supit bort.

Svar: Den ena har nog inte supit bort nått alls, men kanske allt klor i badvattnet satt sig på hjärnan ;)
Jezz

2012-12-31 @ 14:50:13
Postat av: Mor

Tänk att det finns såna idioter rent utsagt. jag blir så förbannad. skit i dom det är sådana människor, som har taskigt självförtroende och bara måste hacka på andra för att orka hålla upp sina egna patetiska liv. så upp med huvudet ungen, du har inget att skämmas för, du är underbar.

2013-01-01 @ 22:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0