Okt. 14, 2011

Idag är det en sån där trist dag som man tyvärr får gå igenom ibland.
Idag är det begravning för mina kusiners mamma.
Och jag kommer gråta så för jag kommer se alla andra gråta men var om inte på en begravning ska det gråtas.

Fast just nu, lite så där korkat, är mitt största "problem" vad jag ska ha på mig!
Mina skjortor har visst krymt där de hängt på galgen...
Vill inte att det ska vara så mycket svart men som det verkar nu blir det så, svarta leggings och svart blus med ett vitt linne som sticker ut.
Jag testade även en vit skjorta och slipover över (svart). Funka det med.
Men den skjortan måste jag stryka och det orkar jag inte nu :P
Ska istället få i mig lite frukost och så, så får det bli det jag har på mig.
Det är väl inte hur man ser ut som folk kommer tänka på idag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0