Jan. 25, 2011

Det är fortfarande okej, men känner hur det pendlar i humör rätt kraftigt.

Är det inte lite dålig tajming när man ska vara en stöttande person att själv ramla ihop?
Jag försöker iaf vara så stöttande jag kan när han behöver men när han inte är här eller behöver mig så släpper jag det.
Ja ja, nog om det.
Och nej mamma, du behöver fortfarande inte ringa :P

Nu gör jag lite lunch sen ska jag till Ramona en sväng :)
Sen får jag hem och läsa engelska.. Alltid lika spännande och se om man kan förstå vad man läser ;)
Eller ja, jag förstår precis när jag läser men jag kan inte riktigt återberätta sedan vad jag läste :P
Och det är väl hela meningen med det att man ska komma ihåg vad man läste.
Jag tror det funkar så iaf ;)
Jag hade hoppet på anteckningarna inför tenta... Bara att jag inte förstår dem för jag förstår inte riktigt vad lärare vill komma till. Men än så länge har vi ju bara haft en föreläsning och det kommer vara mååånga fler så förhoppningsvis lossnar det.

På lördag är det pingismatch igen, ska bli kul för honom :)
Han har haft extra träning nu sen sist så kanske han lyckas få ännu fler poäng än tidigare :)
Men "det viktigaste är inte att vinna utan att ha roligt".
Det försöker man iaf inpränta i huvudet på honom och än så länge är han riktigt duktig på det :)
Han är där för att ha kul och han nöjer sig med det.
Det är inte som vissa klubbkamrater som stor tjuter och gapar och skriker när de förlorar en boll..

Nej nu får jag ta min mat!


Kommentarer
Postat av: Mor

Och vad har du emot din mamma? Som inte får ringa dig? Ska börja skicka röksignaler istället. Kram Eller stå under ditt fönster och slå på bongotrummor

2011-01-25 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0