Feb. 27, 2011

Då var denna helgen över den med.
Det går undan.
I fredags var jag iväg med Börje då, var inte speciellt med det.
Men köttbullar på Ikea blev det iaf för mig ;) Som en äkta svensk.. ? ;)

Igår satt jag hemma hela dagen och pluggade.
La av vid sju, då var huvudet bra trött sen gick det två timmar och jag var så rastlös!
Börje och Johan var här på kvällen så ensam var jag inte heller men vi satt ju bara och glodde rätt fram.
Imorse vaknade jag med ett ryckt och trodde att jag missat att jag skulle till skolan och plugga..
Tills jag kom på att det var söndag och jag inte skulle dit.
Däremot var vi i Vänersborg och badade idag med syster och familj.



Nu har jag skrivit ut övningar till föreläsningen imorgon och funderar på om jag ska läsa lite.
Fast lite hoppas på att det är helt okej att stanna hemma för att det är halt. ;)
Jag HATAR halka och det är det ju ute om man säger så..
Tänk bara tanken i Trollhättan då där det varit halt sen oktober eller nått.
Suck. Innan denna vintern är över kommer jag ha brutit nått.

Som sagt är det skola imorgon, hela långa dagen. Åker vid halv sju och är hemma halv sju.
Och då ska jag iväg och träna med Robin. Jag hoppas han är beredd på att jag kommer vara trött och grinig ;)

På tisdag kommer jag bara gå på föreläsning på förmiddagen för kvart i två har jag tid på Näl för kontroll efter operationen så då hinns inte eftermiddags föreläsningen med. Men det är ju så ibland.

Sen är det Håkan på fredag! Och pingismatch på lördagdag och firande av Sandra på kvällen.
Utöver det är det bara plugg som gäller. Nån gång ska man kanske äta, gå på toa, borsta tänderna och träna med.

Nej jag tror det är dax att packa väskan, borsta tänderna och ta en bok och lägga sig i sängen.



Kommentarer
Postat av: carro a

Tack för en trevlig dag=) Å på fredag smäller de=P Gäller å hitta var man ska parkera och var vi ska hänn.. He he. Kraaam

2011-02-27 @ 20:45:07
Postat av: Jessica

Jag tror jag vet var vi ska vara iaf ;) Det är ju alltid en början!

2011-02-28 @ 08:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0