Dec. 21, 2011

Sitter här hemma just nu och väntar på att kollegan ska ringa. Hon är på julavslutning i skolan.
Och det var inte förrän hon och Sandra började prata på avslutningar som jag insåg att även Johan har avslutning idag! Så det är jag lite bitter över att jag inte visste och nu är det ingen av oss som är där och tittar. Försökte hitta tider någonstans på hemsidan men hittade bara Smögenskolans och det hjälper mig ju inte.
För tidigare har det varit så att de olika årskurserna sjunger på olika tider och kan inte sitta där hela dagen, så då blev det inget med det. Kollegans avslutning är snart slut med så då blir det att åka till praktiken och jobba på så vi (eller mest dom, jag ska ju jobba några dagar i växeln) kan vara lediga.

Nu var den slut! En kvart tidigare än beräknat. Dax att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0