April 13, 2011

Var aldrig i skolan igår, istället låg jag i sängen mest hela dagen i en sjuk migrän med tillhörande illamående.
Det började redan på måndagen och höll snällt i sig tills i natt nån gång.
Idag har det varit okej, det gjorde ont i omgångar och på bussen in gjorde det ont och då mådde jag riktigt illa.
Men gick över ganska bra när jag väl kom fram.
Vi fick hittat lite olika böcker och så som lånades hem och imorgon blir det att läsa.
För så klart fick jag inte gjort en sak när jag kom mig hem.
Här klagar jag på skrivkamraten men så gör jag inget jag heller när jag kommer hem med tre böcker.
Heja.
Men imorgon ska det läsas! Och tvättas, äntligen.

Fast jag är lite orolig för min garderob / mitt förråd. Det luktar lite halvt död råtta där inne.
Och det känns ju inte jätte bra om kläderna ska lukta så.
Och det är inte så jag kan vädra där inne på nått bra sätt..
Så får ta och städa ur ordenligt antar jag och tvätta kläder i massor ;)
Fast då kanske jag får rensat garderoben, för det hade behövts.. Får ju inte på mig hälften av det som ligger där en gång och det går ju inte direkt bra med träning och så så de lär ju inte behövas heller..

Men det kommer väl hoppas jag. Jag tänker på det varje dag men med bara tankar kommer man inte så långt.
Så det kommer bli en flodhäst som, nästan, tar examen i sommar.

Nu ska jag däremot sova! Denna natten kanske jag kan få sova hela natten utan att vakna hela tiden för det gör ont i huvudet.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0