Okt. 26, 2010

Tisdag kväll.
Hade en helt onödig dag i skolan.
Vi sa inte mer än vem som skulle säga vilket, sen var det bara prat om annat.
Tre timmar helt i onödan.
Fick kommit mig bort till Tumlaren och tränat med Nattan, imorgon ska vi dit igen.
Så nu kanske man ska komma in i det :)
Nu är jag däremot väldigt hungrig men är ju Hemmafruarna just nu ;)
Men det är ju reklampauser så får väl fixa nått då.

Imorgon börjar det med plugg på allvar, för imorgon är det bara en vecka kvar till tenta :O
Hur gick det till? Veckorna går lite väl fort ibland ;)
Betyder det att jag börjar bli gammal? Tiden går fortare då säger de..
Plus det där seminariet då, återigen ska man stå där framför klassen och stamma.
Oj vad kul det är att plugga ;P

Nej, fortsätta se på tvn, göra mat, ta en dusch (ja, jag är en gris och inte kommit in i duschen än, vill svalka av mig innan och kom in tio minuter innan Hemmafruarna började såå. Lite gris är jag idag) och lägga sig i sängen!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0